Aanbiedingen

Social Media Management: up to date in één dag

Weet jij hoe je social media effectief kunt inzetten in alle stappen van de klantcyclus? Hoe je positieve online reviews stimuleert, kopers helpt klant te worden en door persoonlijke aandacht en social care de klantrelatie optimaliseert?  In een kennisupdate van een dag nemen we de ’state-of-the-art’ met jou en je team door.

Weet jij hoe je social media effectief kunt inzetten in alle stappen van de klantcyclus? Hoe je positieve online reviews stimuleert, kopers helpt klant te worden en door persoonlijke aandacht en social care de klantrelatie optimaliseert?  In een kennisupdate van een dag nemen we de ’state-of-the-art’ met jou en je team door.

Tot 31 decembert 2017 krijg je 10% korting op een social media management update van één dag. Bij een team van 10 man betaal je dan nog geen 250 Euro per persoon. Deze korting is eenmalig. Voor nadere informatie mail je naar: Marjolein Visser RM.

Meer weten? Contact

 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.