Intervisie

Directies en marketingmanagers van dienstverleners hebben vaak veel problemen en weinig tijd. Intervisie is een snelle methode om nieuwe inzichten te krijgen en uw eigen plannen te toetsen. U kunt het ook gebruiken om problemen op te lossen.

Intervisiesessie over bijvoorbeeld uw marketingbeleid, online strategie of communicatieplannen, kunnen wij organiseren met uw eigen medewerkers of met een groep register marketeers. In het eerste geval krijgt u inspirerende ideeën vanuit uw eigen organisatie. Er wordt gebruik gemaakt van een specifieke vraag- en deductiemethode. Daardoor kijken of medewerkers met een andere blik naar de problematiek. Na afloop ontvangt u een samenvatting en verslag waarin puntsgewijs alle conclusies en aanbevelingen zijn gebundeld.

Ook kunt u gebruik maken van de kennis en ervaring van Register Marketeers: ruim 100 gecertificeerde marketingprofessionals die op strategisch niveau in het bedrijfsleven werkzaam zijn. In een sessie van een dagdeel buigt een groep van deze topmarketeers zich in een gefaciliteerde discussie over uw vraagstuk.  

De Register Marketeers worden geselecteerd op hun ervaring met uw vraagstuk en beschikbaarheid. Managing consultant Marjolein Visser  is erkend moderator van intervisiesessies.

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.