Marktanalyse en –onderzoek

Succes in dienstverlening staat of valt met een goed inzicht in de wensen en behoeften van uw klanten en de ontwikkelingen in de markt.

Wij bieden u:

  • Marktanalyses
  • Omgevingsanalyses
  • Concurrentie-analyses
  • Haalbaarheidsanalyses
  • Marktonderzoek

Wij bepalen met u de doelstellingen van uw analyse of onderzoek en stellen vast welke vorm en techniek het meest geschikt is. Wij beschikken zelf niet over een veldwerkorganisatie. Dat maakt het mogelijk om exact de juiste deskundigheid in te kopen.

Wij zorgen dat u resultaten krijgt die duidelijk en relevant zijn. Geen vage kreten, maar concrete gegevens die gerelateerd zijn aan uw organisatieprocessen. Wij zoeken daarom van te voren precies uit waarvoor u de resultaten wilt gebruiken en hoe we het beste over de resultaten kunnen communiceren.

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.