Aanbiedingen

  • Wil jij met je collega’s snel en effectief inzicht in de laatste ontwikkelingen in online marketing? In een kennisupdate van een dag nemen twee of drie auteurs van het Basisboek Online Marketing de ’state-of-the-art’ met je door.

    Lees meer...
  • Weet jij hoe je social media effectief kunt inzetten in alle stappen van de klantcyclus? Hoe je positieve online reviews stimuleert, kopers helpt klant te worden en door persoonlijke aandacht en social care de klantrelatie optimaliseert?  In een kennisupdate van een dag nemen we de ’state-of-the-art’ met jou en je team door.

    Lees meer...
  • Als ambitieuze manager wil je verder. Je hebt grootse toekomstplannen. Maar ieder plan heeft zijn voors en tegens. Met een second opinion krijg je een betere risico-inschatting, een steviger strategisch fundament en extra argumenten. 

    Lees meer...

Cases

Geïntegreerde communicatie belangenvereniging

Opdracht: Als belangenvereniging in de reiswereld hebben wij veel verschillende doelgroepen zoals onze leden, vakantiegangers en hun directe omgeving, belangenorganisaties en de pers. Wij willen de communicatie optimaliseren, waarbij een belangrijk aandachtspunt is om druk bij het bestuur weg te halen.

Zorgorganisatie op de businessmarkt

Opdracht: Wij willen de business-to-businessmarkt betreden met een innovatief zorgconcept. Ontwikkel een businessmodel, zet dat in de steigers en begeleid het management gedurende de startperiode.

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.