Over ons

MarketWise is in 1993 opgericht door Marjolein Visser RM. Tijdens haar studie ontdekte zij dat dienstenmarketing een vak apart is. Zij besloot zich daarin te specialiseren en publiceerde een groot aantal artikelen en enkele boeken over dienstenmarketing. Marjolein Visser werkte in marketing- en directiefuncties bij ondermeer de Nederlandse Spoorwegen, De Hypothekers Associatie, Achmea Zilveren Kruis, Delta Lloyd, AEGON, SNS Bank, Randstad en organisaties in de zorg. Zij is spreker en (gast)docent bij Masterclasses en conferenties over ondermeer digitale marketing, offline en online strategie, customer relationship management, social media, business development en marketingcommunicatie.

Sinds Marjolein Visser in 1994 de eerste internetcursus in Nederland meemaakt,richt zij zich op innovatie van businessmodellen, offlline en online strategie en het optimaliseren van de ROI van marketing met behulp van digitalisering. Als oprichter en eigenaar van TourWise, online marketingoplossingen voor toerisme en recreatie, leerde zij ook de praktische kant van het online marketingvak kennen. Dit leidde in 2012 tot het verschijnen van het succesvolle ‘Basisboek Online Marketing’ (3e editie in 2018), in 2015 tot het boek 'E-business' en in 2017 tot het boek 'Social Media Management vanuit een commercieel perspectief'. Deze boeken schreef zij samen met Berend Sikkenga en andere topprofessionals op het gebied van digitale marketing. Marjolein Visser is sinds 1994 gecertificeerd Register Marketeer.

 Door NIMA gecertificeerd Register Marketeer

Als u met MarketWise wilt kennismaken, doet Marjolein Visser het intakegesprek. Zij bespreekt met u welke oplossing en professional het beste bij u passen en functioneert als schaduwmanager als zij de opdracht niet zelf uitvoert.

Meer weten?

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.