Relaties

Wederzijds profijtelijke relaties zijn de basis voor succes in dienstenmarketing. Dat het voor een organisatie niet gemakkelijk is om relaties stelselmatig te onderhouden, hebben vele organisaties in de praktijk ervaren. Toch is met een planmatige aanpak een goed systeem voor relatiebeheer uitstekend te realiseren. Het vergt alleen veel wilskracht, aandacht en tijd.

 Het belangrijkste fundament voor customer relationship management is een duidelijke strategie. Met welke groepen moet contact worden onderhouden, hoe intensief moet dat contact zijn, wat zijn de doelstellingen per klantsegment? Daarnaast moet er gestructureerd worden gewerkt aan het opbouwen, actualiseren en toegankelijk maken van de kennis over prospects en klanten. Op basis van deze kennis kan uw organisatie zorgen voor communicatie en een aanbod dat op maat is gesneden.

 MarketWise begeleidt u graag bij het bepalen van uw relatiestrategie, het opzetten of verbeteren van uw systeem, het maken van uw CRM-plannen en de introductie binnen uw organisatie.

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.