Verleiding

Geen marktsucces zonder verleiding. In het bedrijfsleven gaat dat niet anders dan in het leven van alledag. De verleider accentueert zijn aantrekkelijkste punten. Hij benadrukt de mooie kanten van zijn persoonlijkheid, laat zien wat de voordelen zijn van een relatie, geeft persoonlijke aandacht. En met een beetje pech blijkt het na de eerste verliefdheid allemaal behoorlijk tegen te vallen.

Organisaties vallen in dezelfde valkuilen als individuen: meer beloven dan je waar kunt maken, als het nieuwe eraf is de relatie als vanzelfsprekendheid gaan zien, steeds minder communiceren en bij onenigheid weglopen in plaats van het probleem aanpakken. Niets menselijks is een organisatie vreemd. 

Voor dienstverlenende organisaties betekent dit weggegooid geld: een klant werven kost vele malen meer dan een bestaande klant behouden. Bovendien leveren tevreden klanten een belangrijke bijdrage aan uw imago. Waardoor u groei gemakkelijker realiseert. 

MarketWise helpt u graag uw verleidingskunst, zowel offline als online, verder te perfectioneren en wederzijds profijtelijke relaties op te bouwen. 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.