Aanbiedingen

Grote investering of koerswijziging? Vraag een second opinion. Tijdelijk kennismakingskorting.

Als ambitieuze manager wil je verder. Je hebt grootse toekomstplannen. Maar ieder plan heeft zijn voors en tegens. Met een second opinion krijg je een betere risico-inschatting, een steviger strategisch fundament en extra argumenten. 

Een second opinion kan worden gegeven in de vorm van een marketing audit. Dat kan een quick scan zijn door een van onze consultants of een officiële RM Audit.

Een RM Audit wordt uitgevoerd door vier Register Marketeers. Er zijn ruim 100 van deze erkende topmarketeers in Nederland. Mensen met zeer ruime ervaring als CMO of strategisch marketingconsultant, die 100% up to date zijn. Daarmee beschik je over een team van zeer ervaren marketingprofessionals met verschillende achtergronden, die je plan, probleem, business case of nieuwe strategie kritisch bekijken. Los van elkaar analyseren zij je vraagstuk en maken een inschatting van de kans van slagen, de risico's en het effect op jouw bedrijfsresultaat. Hun bevindingen worden gebundeld en door jouw consultant met je besproken. Dit vergt een investering van ongeveer € 5000,-. Tot 1 januari 2019 geven wij je een kennismakingskorting van € 200,-.

Je kunt er natuurlijk ook voor kiezen om - al dan niet met je managementteam - met de hele groep Register Marketeers van gedachten te wisselen. Voor nadere informatie kun je ons mailen of bellen met Marjolein Visser: (0348) 474832. 

 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.