Cases

Customer engagement management tijdens vakantie

Opdracht: Organiseer een brainstormsessie om ideeën te genereren voor manieren om de customer experience te verbeteren op het moment dat onze klanten van de bij ons geboekte reis genieten.

Activiteiten: Na een intakegesprek zijn we met de medewerkers van de marketingafdeling naar Amsterdam gegaan. Daar hebben zij via een gestructureerde methode het gedrag van toeristen geobserveerd. Vervolgens zijn we gaan brainstormen. De ideeën zijn gecategoriseerd. De meest innovatieve en kansrijke ideeën hebben we vertaald in een business case.

Resultaat: Van de drie meest kansrijke ideeën heeft de directie van de reisorganisatie er twee gekozen. Beide zijn naast elkaar geïmplementeerd. De resultaten zijn nog niet beschikbaar.

 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.