Cases

Nieuw opleidingsprogramma voor onderwijsinstelling

Opdracht: Wij willen binnen onze opleiding een nieuw programma aanbieden waarin dienstenmarketing centraal staat. Ontwikkel een concept en realiseer dat.

 

Activiteiten: Na een analyse van de opleidingsbehoefte van de doelgroep, een concurrentie-analyse, een inventarisatie van en de opleidingen en modules waarin marketing al werd behandeld en de interne competenties, is een conceptprogramma opgesteld. Dit is getoetst bij de Raad van Advies en voorgelegd aan de directie. Na goedkeuring is een plan gemaakt voor de realisatie van het programma en zijn de benodigde voorbereidingen getroffen.

Resultaat: Het programma wordt jaarlijks door zo'n 300 mensen gevolgd. De evaluaties zijn positief. Een jaar geleden is online learning in het programma ingebracht en is de inhoud geactualiseerd, zodat het beter aansluit op de toekomst. 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.