Cases

Marktintroductie hypotheekaanbieder

Opdracht: Wij gaan een nieuwe hypotheekorganisatie opzetten. Maak een strategisch marketingplan en introduceer ons bij consumenten en het intermediair.

Activiteiten: Het strategisch marketingplan is opgezet en vertaald naar communicatieplannen voor de consumentenmarkt en voor de tussenpersonen. Er is een reclamebureau geselecteerd en de benodigde systemen en materialen zijn ontwikkeld. Vervolgens is de marktintroductie succesvol uitgevoerd. 

Resultaat: De nieuwe hypotheekaanbieder klom al snel door naar de top 10 van hypotheekverstrekkers. 

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.