Aanbiedingen

  • Weet jij hoe je social media effectief kunt inzetten in alle stappen van de klantcyclus? Hoe je positieve online reviews stimuleert, kopers helpt klant te worden en door persoonlijke aandacht en social care de klantrelatie optimaliseert?  In een kennisupdate van een dag nemen we de ’state-of-the-art’ met jou en je team door.

    Lees meer...
  • Als ambitieuze manager wil je verder. Je hebt grootse toekomstplannen. Maar ieder plan heeft zijn voors en tegens. Met een second opinion krijg je een betere risico-inschatting, een steviger strategisch fundament en extra argumenten. 

    Lees meer...
  • Wil jij met je collega’s snel en effectief inzicht in de laatste ontwikkelingen in online marketing? In een kennisupdate van een dag nemen twee of drie auteurs van het Basisboek Online Marketing de ’state-of-the-art’ met je door.

    Lees meer...

Cases

Reorganisatie marketingafdeling

Opdracht: Wij hebben de indruk dat onze marketingafdeling veel effectiever en efficiënter zou kunnen werken. Er komen wel voldoende leads binnen, maar de kosten stijgen en de conversie daalt. Achterhaal wat er mis is en neem de nodige maatregelen om het marketingrendement te verbeteren.

Nieuwe toekomst voor Onze Wereld

Opdracht: Onze Wereld is een traditionele uitgever van een magazine rondom internationale samenwerking en duurzaamheid. One World is een internationaal online platform met een vergelijkbaar doel. Ondersteun beide besturen en directies bij het vinden van een gezamenlijke toekomst.

Baanbrekend financieel product

Opdracht: Ontwikkel een baanbrekend nieuw bancair product. Laat de SBU's voor verzekeringen en bancaire producten optimaal samenwerken en zorg dat er een product komt dat commercieel succesvol is.

CRM voor financieel adviseurs

Opdracht: Wij hebben een CRM-systeem aangeschaft, maar we doen er te weinig mee. Maak een plan waarmee we onze adviseurs kunnen stimuleren customer relationship management intensiever in te zetten.

Klanttevredenheid voor een zorgverzekeraar

Opdracht: Wij proberen ons imago te verbeteren, maar onze inspanningen leveren te weinig op. Help ons te achterhalen wat onze klanten van ons verwachten en motiveer onze medewerkers de klant centraal te stellen.

Franchiseketen voor een bank

Opdracht: Wij willen dat een deel van onze bankvestigingen door franchisenemers wordt geëxploiteerd. Bereid deze transitie marketingtechnisch en organisatorisch voor.

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.