Derde druk Basisboek Online Marketing gearriveerd

Na een jaar lang hard werken, is de derde druk van het Basisboek Online Marketing klaar voor verzending aan de boekhandel. Het boek is zeer succesvol in het onderwijs: zo'n 80% van de HBO's met een commerciële studierichting, gebruikt het. Het is bijvoorbeeld te bestellen via managementboek.nl. Docenten kunnen een exemplaar bestellen bij Noordhoff Uitgevers.

Aangestuurd door Marjolein Visser en Berend Sikkenga  werkten enkele tientallen topspecialisten in digitale marketing mee aan het boek. 

De derde druk is nog toegankelijker geworden. De indeling is flinke gewijzigd. Mobiele marketing en social media zijn niet langer aparte hoofdstukken, maar onderdeel geworden van de delen over online branding, online marketingcommunicatie in eigen en verdiende kanalen en online advertising. In deze nieuwe editie zijn natuurlijk de voorbeelden, cases, statistieken, stand van zaken omtrent juridische aspecten en informatie over SEO/SEA geactualiseerd. 

Ook de internationale versie 'Digital Marketing Fundamentals' is via managementboek.nl  te bestellen.

Basisboek Online Marketing is niet alleen een prettig studieboek, maar ook een uitstekend handboek voor marketeers die willen weten hoe ze het internet voor zich kunnen laten werken.

Meer weten? Contact

De zeven pijlers van marktsucces

Succesvolle dienstverleners beschikken over een sterke persoonlijkheid, stellen de relatie met hun klanten centraal, bieden echte waarde, blijven vitaal, innoveren voortdurend, optimaliseren stelselmatig hun organisatieprocessen en weten als geen ander hoe zij klanten moeten verleiden. Zij baseren zich op degelijk onderzoek, maar net zo zeer op hun gevoel voor de markt. Hoofd en hart komen samen.